تعرفه تبلیغات اینستاگرام 1403+ تبلیغات در اینستاگرام ارزان

در چنین مواردی، خرید پیجی که فالوورهای آن از منطقه یا شهر مورد نظر شما باشند، می‌تواند بسیار مفید باشد. تحلیل دقیق مشخصات جغرافیایی فالوورها و بررسی آن‌ها می‌تواند به انتخاب صحیح پیج کمک کند. با توجه به اینکه هدف از خرید پیج اینستاگرام جذب مشتری و افزایش رونق در کسب و کار می باشد.

سلام دوست عزیز.برای شروع کار با توجه به بودجه ای که مشخص می کنید پیج خریداری میشه.پیشنهاد میشه با یک پیج 30 تا 40 k شروع کنید و با تبلیغات و پست گزاری منظم پیج اینستاگرام تون رو افزایش فالور بدید. در عوض می توانید با استراتژی صحیح در عرض چند ماه تعداد قابل توجه ای فالوور واقعی جذب نمایید. برای چیدمان یک استراتژی صحیح و اصولی نیاز به آشنایی کامل به اینستاگرام و الگریتم های آن دارید. مشاورین مجموعه آریا تک می توانند به شما در جذب فالوور واقعی کمک کنند.

برای خرید پیج اینستا بهتره با چند کا یا فالوور شروع کنم؟ من یک سالن زیبایی دارم پیج اینستاگرام رو هم برای تبلیغات و شروع کار لازم داشتم.ممنون میشم راهنمایی کنید. تعداد کل بازدید و لایک‌ها را تقسیم بر تعداد کل فالوورها و ضرب آن در 100 همان نرخ تعامل است. همچنین ابزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که نرخ تعامل را به صورت خودکار محاسبه می‌کند. تعداد کل بازدید و لایک‌ها را تقسیم بر تعداد کل فالوورها و ضرب آن در ۱۰۰ همان نرخ تعامل است. اگر تابه‌حال با ابزارهای خارجی برای تحلیل داده‌های آماری صفحات اینستاگرام کار کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که این کار به دانش فنی بالایی نیاز دارد و گاهی برای کاربران عادی پیچیده به نظر می‌رسد. سنجاب یک ابزار حرفه‌ای برای دیجیتال مارکترها، صاحبان کسب‌وکار، برندها، آژانس‌های تبلیغاتی و به طور کلی تمام فعالان اینستاگرامی است که می‌خواهند عملکرد خود را بهبود دهند یا تبلیغات هوشمندتری داشته باشند.

بعضی از شرکت ها که اقدام به فروش پیج هایی با بیش از یک میلیون فالوور می کنند معمولاً فالوورهای این پیج به دو دسته فالور واقعی و ربات تقسیم بندی می شوند. با توجه به این که نحوه قیمت گذاری بر پیج های مختلف کار سختی می باشد شاید بخواهید پیجی را خریداری کنید که با قیمت های ارزان تری به فروش می رسد. در این زمینه پیشنهاد ما به شما سایت دیجی ممبر می باشد که با سابقه بیش از چند سال بهترین پیج های اینستاگرامی را با قیمت های مناسب تری برایتان به فروش می رساند.

برای مثال، اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند است، شما می‌توانید از شاخص‌هایی مانند تعداد بازدید از پروفایل، تعداد دنبال‌کنندگان، تعداد بازدید از وب‌سایت و تعداد اشتراک‌گذاری پست‌ها استفاده کنید. پس از اجرای هر کمپین تبلیغاتی نوبت به ارزیابی و کشف نقاط قوت و ضعف آن می‌رسد. همچنین، تبلیغ در پیج‌های پربازدید می‌تواند به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شما در اینستاگرام کمک کند.

برای محاسبه قیمت پیج اینستاگرام تعداد بازدید پروفایل هم اهمیت بسیار زیادی دارد. این فاکتور در ورود به اکسپلور هم بسیار مهم است و نباید آن را بی‌ اهمیت بدانید. هر چقدر آمار Profile Visit بیشتر باشد، شانس افزایش فالوور و مخاطب نیز بیشتر است. در کنار این ابزارهای خارجی، پلتفرم‌های ایرانی نیز در این حوزه فعالیت دارند که با توجه به نیازهای محلی، امکانات مناسبی ارائه می‌دهند.

خرید پیج اینستاگرام، راهی سریع برای ورود به دنیای بازاریابی دیجیتال و افزایش دیده شدن در این پلتفرم محبوب است؛ اما این مسیر، بدون چالش نیست. خرید اکانت اینستاگرام نیز نیازمند دقت و بررسی همه‌جانبه است تا از صرف هزینه و زمان بیهوده جلوگیری شود. در این مقاله، به بررسی نکات کلیدی و مهم در خرید پیج اینستاگرام می‌پردازیم تا خریدی مطمئن و سودمند را تجربه کنید. در ادامه می توانید تعرفه مدیریت صفحه اینستاگرام سایت دیدوگرام را به دست آورید. این سایت برای هر یک از خدمات و امکاناتی که می توان  برای مدیریت صفحات اینستاگرامی مد نظر قرار داد، هزینه ی ویژه ای در نظر گرفته شده است. شما می توانید با توجه به نیازهای موجود هر کدام از آنها را در اولویت قرار دهید.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نرخ تعامل می تواند نشان دهد چند درصد از فالوورهای شما با محتواهایی که در قسمت های مختلف پیج بارگذاری کرده اند، در تعامل بوده اند. به صورت معمول تعداد لایک ها و کامنت هایی که در یک پست گذاشته می شود نسبت به تعداد فالوورهای دریافتی در نظر گرفته می شود. در مواردی هم تعداد اشتراک گذاری ها، ذخیره کردن ها و همچنین نمایش ها می تواند در نرخ تعاملی یک پیج تاثیر بسیاری بگذارد. خرید پیج اینستاگرام معتبر برای ادامه کسب و کار شما مهم است در زیر به چندین روش که به شما کمک می کند تا پیج فیک را از یک پیج واقعی تشخیص دهید را بیان می کنیم.

از دیگر نکات مهم در قیمت گذاری پیج اینستاگرام، رشد و کاهش فالوورها به صورت ماهیانه یا هفتگی است که حاکی از روند کلی پیج است. همه این موارد باعث شده اند تا در محاسبه قیمت پیج های اینستاگرامی کاربران با مشکل مواجه شوند. تعداد اکانت‌هایی که با محتوای پیج تعامل داشته‌اند، در بخشی به نام Accounts Engaged مشخص می‌شود. با استفاده از آمار این قسمت می‌توانید تا حدودی به این نکته پی ببرید که آیا محتوای پیجتان برای مخاطبین پیج جذاب است یا نه. اگر آمار این بخش زیاد باشد، نشان‌دهنده این است که بسیاری از فالوورهای پیج به محتوای آن علاقه‌مند هستند و پیج پتانسیل پیشرفت بیشتر را دارد؛ پس مطمئناً در افزایش قیمت پیج تاثیر مستقیم خواهد داشت. اما اگر عددی که این بخش نمایش می‌دهد، کمتر از حد نرمال باشد، باعث کاهش قیمت پیج خواهد شد.

دسته بندی: خبر برچسب ها: