سامسونگ به عنوان برترین تبلیغ‌کننده سال ‏‎2025‎‏ از سوی‎ Spikes Asia ‎انتخاب شد

1

سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد که از سوی ‏Spikes Asia، قدیمی‌ترین و معتبرترین جایزه خلاقیت و اثربخشی بازاریابی در منطقه ‏آسیا و اقیانوسیه، به عنوان برترین «تبلیغ‌کننده سال ‏‎2025‎‏» انتخاب شده است.

این تقدیر، تعهد سامسونگ را به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و موثر برای رفع چالش‌های کاربران نشان می‌دهد. این رویکرد از طریق ‏کمپین‌های پیشگامانه و استراتژی‌های ارتباطی هدفمند که به شیوه‌ای معنادار با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند، به واقعیت تبدیل شده ‏است. پیش از این و در سال ‏‎2017‎‏ هم شرکت سامسونگ موفق به دریافت این عنوان از ‏Spikes Asia‏ شده بود.‏‎ ‎‏ ‏
استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی، بخش تجربه موبایل سامسونگ (‏MX‏)، گفت: «دریافت این جایزه برای ما افتخار بزرگی ‏است. ما همیشه روی شفافیت و رویکردهای باز تاکید داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم این ارزش‌ها را در تمام فعالیت‌های‌مان نشان دهیم. ‏این موفقیت برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا با کمک فناوری‌های نوآورانه و روش‌های جدید بازاریابی، داستان برندمان را به شکلی ‏تاثیرگذارتر روایت می‌کنیم. همکاری ما با آژانس‌های تبلیغاتی فوق‌العاده، باعث شده ارزش‌های برند سامسونگ را به شیوه‌هایی جذاب و ‏الهام‌بخش به نمایش بگذاریم، به شکلی که نه‌تنها مخاطبان را جذب کند، بلکه مرزهای تبلیغات را نیز بازتعریف نماید. از اینکه ‏تلاش‌هایمان دیده شده، خوشحالیم و همچنان به ارائه تجربه‌های بهتر و تاثیرگذارتر برای مخاطبان ادامه خواهیم داد.»‏

دستاوردهای سال‌های گذشته سامسونگ در ‏‎ Spikes Asia

سامسونگ با ارائه کمپین‌های خلاقانه و نوآورانه در طول این سال‌ها، همچنان یکی از پرافتخارترین شرکت‌ها در ‏Spikes Asia‏ است. ‏
در سال ‏‎2024‎، کمپین «‏Try Galaxy Fold‏» با کسب چهار جایزه در دسته‌بندی‌های مختلف ‏Spikes Asia، روش تعامل ‏مصرف‌کنندگان با فناوری تاشو را متحول کرد. این کمپین امکان استفاده از دو گوشی را به صورت همزمان برای مصرف‌کنندگان فراهم ‏کرد. به این ترتیب کاربران توانستند از تجربه‌ بی‌نظیر نمایشگر گسترده ‏Galaxy Z Fold‏ و رابط کاربری بهینه‌شده برای انجام چند ‏کار به‌ صورت همزمان، بهره‌مند شوند. کمپین نوآورانه «‏Try Galaxy Fold‏» با کسب یک جایزه طلایی و یک جایزه نقره‌ای در بخش ‏تجربه و پویایی برند (‏Brand Experience & Activation‏)، یک جایزه نقره‌ای در بخش مهارت‌های دیجیتال (‏Digital Craft‏) و ‏یک جایزه برنز در بخش تبلیغات مستقیم (‏Direct‏)، ارزش‌های برند ‏Galaxy‏ را تقویت کرد تا مصرف‌کنندگان به گوشی‌های تاشو ‏بیش از پیش توجه کنند.‏

همچنین کمپین «‏Flipvertising‏» سامسونگ که در سال ‏‎2023‎‏ موفق به کسب جایزه بزرگ در دو دسته داده‌ خلاق (‏Creative ‎Data‏) و تبلیغات مستقیم (‏Direct‏) شد، نمادی از تعهد این برند به خلاقیت در تبلیغات است.‏‎ ‎این کمپین با اتخاذ رویکردی ‏منحصربه‌فرد، به مخاطبان امکان داد تا تجربه جست‌وجوی خود را به صورت مستقل مدیریت کنند. سامسونگ با تغییر رویکرد تبلیغات ‏سنتی، نسل ‏Z‏ را به کشف دنیای جدید و هیجان‌انگیز ‏Galaxy Z Flip4‎‏ دعوت کرد. این رویکرد نوآورانه، تخصص سامسونگ را در ‏ارائه کمپین‌های جذاب و در عین حال اصیل نشان می‌دهد. ‏

تقدیر‎ Spikes Asia ‎از نوآوری بازاریابی سامسونگ

سایمون کوک، مدیرعامل ‏LIONS‏ و‎ Spikes Asia ‎گفت: «سامسونگ با ترکیب خلاقیت و فناوری، مرزهای جدیدی در دنیای ‏بازاریابی خلق کرده است. توانایی این برند در ساخت ارتباط عمیق با مخاطبان، بازتابی از آینده صنعت خواهد بود و ما افتخار می‌کنیم ‏که آن را به عنوان «تبلیغ‌کننده سال ‏‎2025‎‏» معرفی کنیم. موفقیت‌های سامسونگ در سطح جهانی، الهام‌بخش بازاریابان است و این ‏جایزه، تاثیر چشمگیر کمپین‌های این برند را در آسیا و اقیانوسیه و فراتر از آن تایید می‌کند.»‏

جایزه «تبلیغ‌کننده سال» در مراسم جوایز‎ Spikes Asia 2025 ‎به استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی بخش تجربه موبایل ‏سامسونگ اهدا خواهد شد. این مراسم روز پنجشنبه، ‏‎24‎‏ آوریل ‏‎2025‎‏ در هتل‎ Swissôtel The Stamford ‎سنگاپور برگزار ‏می‌شود.‏

دسته بندی: خبر برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *